روزای سختنه نبودنه با تو ....
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

روزای سختنه نبودنه با تو ....
ارسال شده در سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, - 9:35

 هر روز میام اینجا

به امید یک نظر

اونم از آدمهایی که نمیشناسم

اما این بین فقط یه چیزی منو خوشحال میکنه

اونی که دوستش دارم هر روز به این وبلاگ سر میزنه و نظر میده

هر بار دیدن یه نظر جدید از اون یه امید برای روز منه

خیلی سخته یکی رو بخوای ولی کنارت نباشه

نه اینکه نخواد 

نه اینکه دوستت نداره

فقط برای اینکه دنیا نخواسته

ما هر روز میجنگیم

هر روز دعا میکنیم

برای بهم رسیدن

برای با هم بودن

خیلی سخت میگذره این روزا

و ما فقط به امید بهم رسیدن با همیم

شما هم برای ما دعا کنید 



نظرات شما عزیزان:

soha
ساعت12:15---9 مرداد 1391
salam kheili webe khoshgeli dari.man ke vasaton 2a kardamپاسخ:ممنون عزیزم

دانیال
ساعت22:38---2 مرداد 1391
چ احساس خوبی
اون لحظه ک دیگه دوست نبودم یه دوست ساده
گذشت تابه رفاقت رسیدیم
بازم رفاقتی ساده
یادته گفتی رفیق دوست دارم یه دوستداشتن ساده؟!
الان عاشقیم
عشق مجموعه ای از همه دوست داشتن هاست
میپرستمت پرنسس من


پارسا
ساعت18:44---1 مرداد 1391
بازم به پیش من بیا ای عزیز

پارسا
ساعت12:33---29 تير 1391
میدانم

این روز ها

زیادی حرف میزنم

اما حرفم را نمیزنم





دوست من آپم و منتظر حظور گرمت مثل همیشه


دانیال
ساعت22:32---28 تير 1391
دلم تنگت شده !

فقط ترکیبی از چند کلمه نیست ک کنار هم گذاشتم

ی دنیا پشتشه

پیتزا خوردم ب بدبختی از گلوم پایین رفت میدونی چرا؟

چای میوه ای خوردم ولی هیچ خوشمزه نبود میدونی چرا؟

شبا مثلا میخوابم ولی !

تو پارک میشینم ،بارهای بار ولی هیچ لذتی برام نداره میدونی چرا؟

دلم تنگت شده !
پاسخ:اینجاست که ما تفاهم داریم.میدانی چرا؟ من همه همه این حالتها را دارم. میدانی چرا؟ دلم است دیگر دست خودم نیست تنگگ میشود


علی
ساعت20:31---24 تير 1391
سلام گلناز جان وب قشنگی داری
توی فیس هم گفتم بازم میگم خوش باشین

به ما هم سر بزن خوشحال میشیم


amir17
ساعت0:22---23 تير 1391
salam

دیدم تویه همه مطلبت آقا دانیال نظر گذاشته

والا اینای رو که شما گذاشتی حرفه دل میشه بحساب بیاریم ولی همش عاشقونن

چیزی نیس هرجور تو بخوای

موفق باشی
پاسخ:خوب پسر خوب همه حرف دلم عاشقانس بالای وبلاگ هم نوشتم همه حرفا یه مخاطب خاص داره دل مگه غیر عشق چیز دیگه ای میدونه؟


دانیال
ساعت15:13---21 تير 1391
I love u
پاسخ:جوابی ندارم جز جمله خودتI Love You


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق